Semantix AutoConnect til oversættelse af PIM-tekster

Semantix AutoConnect til inRiver PIM hjælper dig med hurtigt at lancere nye produkter på nye sprog uden at skulle klippe og klistre eller eksportere tekster manuelt. InstantConnect er fuldt integreret i inRiver PIM og overlader det til dig at bestemme, hvad der skal oversættes med et tryk på en knap – Semantix AutoConnect klarer resten.

Hvad er PIM?

Mange virksomheder mangler i dag en effektiv metode til at håndtere produktinformation, hvilket resulterer i dobbeltlagring, inkonsekvens, og at oplysninger ikke kvalitetssikres.

Ved hjælp af et PIM-system centraliseres processerne, og alle medarbejdere i virksomheden, som arbejder med produktinformation, kan udgå fra en og samme fælles datakilde. Integrationer med nye salgskanaler, såsom e-handel, bliver billigere, når oplysningerne ikke er spredt i forskellige systemer.

Eksempler på salgskanaler kan være: e-shop, produktkatalog, nyhedsbreve, kampagneudsendelser, nyhedsmails, osv. 

Hvad er inRiver?

inRiver er en svensk virksomhed, der er førende på markedet i Norden for PIM-systemer. Deres system kaldes inRiver PIM.

Hvad er AutoConnect?

AutoConnect er en samlet betegnelse for Semantix' udvalg af "connectorer", som skaber en automatiseret oversættelsesproces ved at sammenkoble fx en kundes CMS og PIM-system med Semantix API.

Hvad er AutoConnect – inRiver?

AutoConnect – inRiver er et tilføjelsesprogram til inRiver PIM, som muliggør en automatiseret oversættelsesproces for kunden, når det handler om bl.a. eksport af materiale til oversættelse/import af oversat materiale.

Erstatter AutoConnect til InRiver PIM Semantix add-on til oversættelse i Episerver?

Nej, Episerver er et CMS-system, og InRiver PIM er et produktinformationssystem, der kan fungere som datakilde for Episerver.

Afhængigt af virksomhedens opsætning og behov kan begge tjenester være interessante. 

Hvilke fordele har Semantix AutoConnect for mig, der arbejder i et PIM-system?

AutoConnect har den fordel, at du kan lancere nye produkter hurtigere og på alle markeder, fordi du kan oversætte og publicere produktteksterne på flere sprog samtidigt. Med AutoConnect slipper du for at skulle klippe og klistre eller manuelt eksportere produkttekster til oversættelse.

Hvor meget tid kan jeg spare, hvis jeg bruger Semantix AutoConnect?

Du sparer al den tid, du og dine kolleger tidligere brugte på at administrere ​​oversættelser.

Kan man tilføje flere sprog på samme tid i systemet ved hjælp af Semantix AutoConnect?

Når du skal lancere et eller flere produkter i flere lande, bruger du Semantix AutoConnect til at automatisere oversættelsen af dine tekster til de sprog, dine målgrupper taler. Resultatet vil blive lanceret samtidig i alle lande på alle sprog. Vidste du, at du øger salget med 25 %, hvis kommunikationen sker på målgruppens eget sprog?

Kan jeg få en demo af AutoConnect?

Ja, du er velkommen til at booke tid til et webinar eller et personligt møde med din kontaktperson hos Semantix.

Kan jeg følge arbejdets gang i Semantix AutoConnect?

Ja, du har fuld kontrol over alle igangværende og afsluttede oversættelsesprojekter.

Kan jeg være i direkte kontakt med oversætteren i Semantix AutoConnect?

Ja, i det omfang at du kan komme med feedback til oversætteren for en færdig oversættelse.

Hvordan bestiller jeg Semantix AutoConnect?

Tag en snak med din kontaktperson hos Semantix eller send en e-mail til contact@semantix.se.

Hvilke former for abonnementer findes der?

Vi tilbyder to typer af abonnementer: 12-måneders bindingsperiode med kvartalsvis fakturering eller betaling af hele prisen på forhånd, og derudover tilbyder vi månedlig betaling af gebyr.

Er oversættelse inkluderet?

Nej, du betaler separat for oversættelse ifølge den kontrakt, du indgår med Semantix.

Hvordan installerer jeg AutoConnect?

Installation af InstantConnect i inRiver PIM sker ved hjælp af virksomhedens interne IT-ressourcer eller en ekstern såkaldt solution partner til inRiver (se www.inRiver.com). Det er dig, der skal sørge for virksomhedens solution partner som hjælp til installationen.

Hvor lang tid tager det at installere?

Vi vurderer, at det tager omkring 6-8 timer for en af inRivers solution partners, men det afhænger selvfølgelig af installationens beskaffenhed.

Hvilken version af inRiver PIM understøtter Semantix AutoConnect?

Semantix AutoConnect – inRiver PIM er bygget til inRiver PIM 6.3. Hvis du har en nyere version og er interesseret i Semantix AutoConnect, skal du kontakte Semantix.

Fungerer Semantix AutoConnect med såvel softwaren (rich client/desktop version) som webversionen?

Semantix AutoConnect – inRiver PIM er udviklet til webversionen.

Er opdateringer inkluderet?

Semantix sørger for, at AutoConnect – inRiver holdes opdateret og kompatibel med opdateringer fra inRiver inden for den helversion, som kundens installation af inRiver PIM havde på tidspunktet for installationen af AutoConnect – inRiver.